30 de maig del 2012

Missatges (3)

Fa un any i el dia següent, aquest bloc publicà i respongué missatges enviats per els lectors fidels. Fou una gran experiència d'interactivitat cultural entre l'artista i el poble, només comparable amb la poetització dels missatges d'amor (no correspost) rebuts durant l'any. Avui i demà tornarem a fer el mateix.

És difícil resumir en dos posts els milers de missatges de suport i amor rebuts durant aquest any. Molts, a més, per evitar l'estigma social per part del poder públic dominant, m'heu demanat que no publiqui el vostre nom. Aquí en teniu un parell, els quals he triat degut al seu frikisme.

Missatge: RiMaT, sóc mare de cinc fills de puta i guei (literalment). Sóc dona multiempleada, i des de que el meu marit no és important estic pensant deixar el sociatisme espanyol. Què em recomanes?
Signat: Ana Hernández Anònim.
Resposta: Torna els diners i demana perdó. El mal a Catalunya és irreperable, però.

Missatge: RiMaT, tinc una catana (ninja) i penso en tu. Què he de fer?
Signat: Àngel Pirata.
Resposta: Endavant, àngel pirata, comet harakiri anal!

Demà més missatges, alguns d'ells del facebook!!!

(Missatges (2))
(Missatges (4))

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada