26 de febrer del 2013

Nombres

Algú em sabria dir
si el Barça marca un gol
i guanya al Real Madrid
qui és el millor de molt?

Algú em sabria dir
si el Barça en marca dos
i guanya al Real Madrid
qui és un gay merdós?

Algú em sabria dir
si el Barça en marca tres
i guanya al Real Madrid
qui del món el rei és?

Algú em sabria dir
si el Barça en marca quatre
i guanya al Real Madrid
qui srà'l rival a batre?

Algú em sabria dir
si el Barça en marca cinc
i guanya al Real Madrid
qui diu "l'anus ple tinc"?

Algú em sabria dir
si el Barça en marca sis
i guanya al Real Madrid
qui toca el paradís?

Algú em sabria dir
si el Barça en marca set
i guanya al Real Madrid
qui li frà mal l'ojet?

Algú em sabria dir
si el Barça en marca vuit
i guanya al Real Madrid
qui tindrà l'anus cuit?

Algú em sabria dir
si el Barça en marca nou
i guanya al Real Madrid
qui s'ensfonsrà n'el pou?

Algú em sabria dir
si el Barça en marca deu
i guanya al Real Madrid
qui guanyarà el trofeu?

Algú em sabria dir
si el Barça en marca ciquanta
i guanya al Real Madrid
de qui l'himne tothom canta?

Algú em sabria dir
si el Barça en marca cent
i guanya al Real Madrid
qui cagarà semén?

Algú em sabria dir
si el Barça en marca mil
i guanya al Real Madrid
qui'stà per anar a l'asil?

Algú em sabria dir
si el Barça en marca un milió
i guanya al Real Madrid
qui serà el campió?

Algú em sabria dir
si el Barça en marca infinit
i guanya al Real Madrid
qui tindrà el cul partit?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada