15 de desembre del 2011

Missatges d'amor no correspost

RiMaT, per mi ets perfecte,
voldria que em dessis pel recte
com m'ho fa la meva fulana
perquè sóc una lesbiana.

RiMaT, vull xupar-te la tranca,
sigui grisa, negra o blanca,
i que'm la toquis una mica,
perquè sóc un marica.

RiMaT, tu m'exaltes sentits,
vull que em toquis els pits
i també que ens fem anal,
perquè sóc un/a transexual.

RiMaT, per tu tinc amor,
i voldria amb tot el meu cor
que em xupessis la xona i la tita
perquè sóc un/a hermafrodita.

RiMaT, tu ets estrella que brilla,
em solc aixecar la faldilla
i pensant en tu m'autoviolo,
perquè sóc un travolo.

RiMaT, t'asseguro que cada nit,
penso en tu i faig un crit
quan un client me'l peta amb dolor,
perquè sóc un gigoló.

RiMaT, fa molts anys que m'agrades,
i somnio moltes vegades
que fent-me incest em fas contenta,
perquè sóc una parenta.

RiMaT, vul que em grapegis el cos,
la meva xona i mon cul gros,
i també ma caiguda mamella
perquè sóc una vella.

RiMaT, de gener a desembre
sovint penso en ton membre
i esnifo tocant-me la patata,
perquè sóc una drogata.

RiMaT, cada dia em peto el forat,
somiant que tu, ben trempat,
me la toques fins el desmai,
perquè soc gai.

RiMaT, m'hauries d'endiyar la polla,
sol, o millor, en colla,
que si em paguen els la deixo eixuta,
perquè sóc puta.

RiMaT, si em dius un poema bell,
jo et masturbo el teu l'ocell,
i si pagues em dons pel darrera,
perquè sóc ramera.

(explicació)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada