27 de juny del 2012

Incest

Al meu pare, li endinyo la bara.
A la meva mare, de xupà'm-la no para.
Als meus pares, em corro a ses cares.

Al meu germà, em sol masturbar.
A la meva germana, em llepa la banana.
Als meus germans, faig sons forats grans.
A les meves germanes, m'la xupen amb ganes.

Al meu cosí, li solc inserir.
Al meu cosina, enxufar-li m'l'empina.
Als meus cosins, els la hi poso endins.
A les meves cosines, els xupo les vagines.

Al meu tio, sovint m'hi lio.
A la meva tia, li peto cada dia.
Als meus tios, sovint tots fem trios.
A les meves ties, m'les follo en orgies.

Al meu tiet, li endinyo el nap dret.
A la meva tieta, hi ha cops que m'el peta.
Als meus tiets, els donc pels ojets.
A les meves tietes, els toco les tetes.

Al meu nebot, me la xupa quan pot.
Al meva neboda, felar-me no l'incomoda.
A la meus nebots, em llepen els pebrots.
A les meves nebodes, enxufa'ls-hi va a modes.

Al meu amic, l'hi peto i me'n ric.
A la meva amiga, a encular-la m'obliga.
Als meus amics, els violo des de temps antics.
A les meves amigues, els penetro ses figues.

Al meu avi, riuré quan li clavi.
A la meva iaia, em fot una paia.
Als meus avis, em corro en sons llavis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada