16 d’octubre del 2012

Tenir, ser, estar i creure (un any)

Si vas de cul, ton sexe serà nul!
Si vas de freaky, c'algú al cul t'li fiqui!
Si vas de modern, aniràs a l'infern!
Si vas de sabiondo, t'l'endinyaran fins el fondo!

Si vas de guais, t'el petran molts gays!
Si vas de savi, que un guei te l'hi clavi!
Si vas de putes, sent petat disfrutes!
Si vas de bòlit, et remouran el còlic!

(per noies)

Si tens morrinya, un servidor't l'endinya.
Si tens fam, fel·la'm tot el pam.
Si tens malsons, et toco els melons.
Si tens un complexe, tu i jo fem sexe.

Si tens pixera-plorera, et donc pel darrera.
Si tens neguits, et grapejo els pits.
Si tens un vici, et penetro l'orifici.
Si tens pupa, ma polla tu xupa.

Si estàs bona, et penetro la xona.
Si estàs molla, jo sóc qui se't folla.
Si estàs sola, llepa'm la titola.
Si estàs fina, t'omplo la vagina.

Si estàs cansada, fes-me una mamada.
Si estàs perplexa, sóc jo qui et vexa.
Si estàs calenta, mon nap te'l rebenta.
Si estàs gelosa, un servidor te l´hi posa.

Si ets una rata, menjo ta patata.
Si ets una vaga, m'esperma tu traga.
Si ets una tanoca, em corro en ta boca.
Si ets una tossuda, traga ma correguda.

Si ets franca, engoleix ma tranca.
Si ets rica, sóc jo qui't li fica.
Si ets oberta, un servidor t'l'inserta.
Si ets ferma, tragaràs mon esperma.

Si et creus maca, jo et donc pel caca.
Si et creus guapa, ma polla tu endrapa.
Si et creus una princesa, mon capullo tu besa.
Si et creus que vals, xupa'm els genitals.

Si et creus una donzella, et toco la mamella.
Si et creus una setciències, et faré indecències.
Si et creus selecta, mastutba'm l'objecte.
Si et creus atractiva, te li poso amb xaliva.

Si vas de garrepa, ma narda tu llepa.
Si vas d'estreta, sóc jo qui te'l peta.
Si vas de senyora, mon nap et perfora.
Si vas d'amiga, et penetro la figa.

Si vas d'escalfabraguetes, et toco les tetes.
Si vas de torracollons, et xupo els mugrons.
Si vas de xula, jo sóc qui et copula.
Si vas de siberita, masturba'm la tita.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada