3 de desembre del 2012

Tractes (1)

Catalunya fou històricament un país de comerciants. P(rod)u(c)tes del nord, del sud, de l'est i de l'oest han foren importats i exportats a les nostres terres per gent de negocis, férem gran riquesa amb els nostres ports, camins de pas i mercats de poble. Actualment, funcionates de merda i espanyols-feixistes (valgui la redundància) estan intentant acabar amb aquesta Catalunya emprenedora. En aquest segon mes de les festes cal que revivem aquesta característica tant nostra.

Com sabeu, la cultura popular és difícil d'exterminar. Per exemple, joves i altra gent de la nit fa cada dia tractes, a vegades sobre drogues, sovint sobre sexe. Alguns m'heu preguntat vàries vegades com afrontar relacions amb noies o meques en general, i jo us animo a fer-ho des del tracte (tracte, no maltracte, ja tractat a la poesia "R(esp)ecte"), fent ús de les nostres habilitats de comerciants astuts.

Durant els propers dies, a raó de 2 versos cada dia, us ofereixo, en clau de poesia radical, un seguit de tractes dels milers que he ofert (primer vers) o m'han ofert (segon vers) en la meva vida nocturna, i sempre m'han sortit bé! Primer, 3 tractes amb una sola noia, i després 3 amb vàries noies, com més millor.

Espero de veritat que us siguin de bon ús!

(poema en sí)

PD: Cadascú és com és, així que l'èxit no està assegurat, i és més aviat impossible en algun dels vostres casos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada