26 de setembre del 2011

Homenatge a Marc Sabatés (mal déu et violés)

Alguns de vosaltres coneixereu el fenòmen Marc Sabatés (mal déu et violés) pels insistents comentaris als mitjans catalans digitals (no confondre amb en Josep de Cardedeu). Els que heu visitat la seva pàgina web o el seu facebook pensareu que és el típic subnorgay, i no us faltarà raó. Però darrera aquest humanoide s'amaga un personatge gentil i friqui que ha estat proposat català de l'any 2011, amb un grup d'admiradors, que té twitterfotologflickr i canal al youtube.

En aquest mes dedicat a les persones deiscriminades i amb deficiències, és just retre homenatge algú que fa que en la varietat Catalunya sigui més complerta. Així doncs:

Felicitats, Marc Sabatés (mal déu et violés)!!!

PD: Us adjunto fotos seves. Cadascuna apareix en una pàgina diferent!!!! (cliqueu-hi, és molt bèstia!!!)

blogs catala blogs catala blogs catala blogs catala blogs catala blogs catala blogs catala blogs catala blogs catala blogs catala

6 comentaris:

  1. Visca Catalunya lliure i independent ! ! * ! !
    www.marc-sabates.com

    ResponElimina
  2. ELS ESPANYOLS SON ESTRANGERS .
    EL MEU PAIS ESTA OCUPAT .
    JO SOC CATALA ! ! * ! !
    JO VULL ALLIBERAR EL MEU PAIS .
    Marc Sabatés

    ResponElimina
  3. TORNAREM A LLUITAR , TORNAREM A SOFRIR ,
    JO SOC CATALA , AMENACES DE MORT , INSULTES DELS ESPANYOLS , TORNAREM A VENCER ! !
    JO SOC CATALA I LAPORTISTA FINS A LA MORT ! ! * ! ! .
    MARC-SABATES.COM

    ResponElimina
  4. Gràcies, Marc Sabatés, la teva lluita és la de tots els bons catalans, i per tant estem tots amb tu. Visca el Barça i visca Catalunya!

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies patriota ! ! * ! !
    Visca Barça club Català //*//Visca Catalunya lliure i independent .
    Amb una forta abraçada de www.marc-sabates.com

    ResponElimina
  6. Endavant, Marc, som molts els que et seguim d'aprop i et donem suport des de l'anonimat! Visca Catalunya!!!

    ResponElimina