30 de juny del 2014

Begudes

Tu beu una beguda, i traga ma correguda.
Tu beu aigua mineral, i et donc molt d'anal.
Tu beu aigua amb gas, i mon semén tragaràs.

Tu beu Cocacola, i em mames la titola.
Tu beu llimonada, i em fas una mamada.
Tu beu gasosa, i un servidor te l'hi posa.

Tu beu una cervesa, i ma polla tu besa.
Tu beu una clara, i em llepes la bara.
Tu beu calimotxo, i et penetro el txotxo.

Tu beu vi, i traga mon pipí.
Tu beu cava, i un servidor te li clava.
Tu beu vi de bota, i se-m la tragues tota.

Tu beu moscatell, i em xupes l'ocell.
Tu beu conyac, i et dono pel sac.
Tu beu un licor, i t'el peto amb dolor.

Tu beu mistela, i ma polla tu pela.
Tu beu ratafia, i fem una orgia.
Tu beu Pacharan, i et faré el forat gran.

Tu beu un cubata, i mon semen tu cata.
Tu beu un Red Bull, i et peto el cul.
Tu beu un mojito, i em casques mon pito.

Tu beu un cafè sol, i em toques el flabiol.
Tu beu un tallat, i et donc pel forat.
Tu beu cafè amb llet, i et donc per l'ojet.

Tu beu una infusió, i llepa'm un colló.
Tu beu un poleo-menta, i sóc jo qui't'l rebenta.
Tu beu un tè, i et deix l'anus ple.

Tu beu un Alvarinyo, i pel cul te l'endinyo.
Tu beu un Rioja, i et deix la xona roja.
Tu beu un Anís del Mono, i pel caca et dono.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada