8 de gener del 2014

Any de la Nova Poesia Radical (3)

Com ha us vaig dir ahir, avui toca explicar què és això de la "Nova Poesia Radical". Alguns us quedàreu sorpresos quan, el primer dia del quart any de la nova era, anuncií una nova poesia radical, quan la poesia radical en ella mateixa tenia tan sols tres anys de vida.

La inspiració m'arribà quan alguns de vosaltres, des da la vostra innocència profunda i, per culpa dels fills de puta espanyols, ignorància quasi-absoluta, em diguéreu que volíeu fer poesia de qualitat i de la bona, durant les vostres hores sense feina i fent les feines personals. Em preguntàreu com ho feia per fer rimes turbades, com se m'acudien paraules que rimessin tan bé. Pensant en un mètode pedagògico-artístic, vaig arribar al que s'ha anomenat la "Nova Poesia Radical".

Demà us explicaré exactament com funciona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada