15 de desembre del 2013

Converses

Ets puta? Sens refuta!
Ets maricó? I un colló!
Fas masturbacions? Si em dons calerons!

Ets pepa? De pura cepa!
Ets gai? Nanai!
Me la feles? Sí, per dos mil peles!

Ets fulana? Sí, i marrana!
Ets marica? Ni una mica!
Folles? Sí, si em dons virolles.

Ets ramera? Tota entera!
Ets transexual? No, menys mal!
M'ensenyes les tetes? Per dos mil pesssetes!

Ets gueixa? Jo mateixa!
Ets guei? Ni per llei!
Et puc fer anal? Sí, per un dineral!

Ets guarra? I bandarra!
Ets de l'altre vorera? De cap manera!
Polles tragues? Clar, si em pagues!

Tu hi entens? Tinc l'ojet immens.
Ets marica? Dels que't la hi fica!
Em petes l'ano? Si us plau t'ho demano!

Ets lesbiana? Si, tal com Déu mana!
T'agraden les dones? Els xupo ses xones!
Fas les tisores? A servents i senyores.

Ets proxeneta? Dels que culs peta.
Ets gigoló? En això sóc bo.
Vos veure'm l'objecte? Posa-me'l pel recte!

Ets hermafrodita? Sí, amb cony i tita.
Ets transsexual? Tinc tetes i pal!
Fas palles? Si fem unes ralles!

Ets travolo? Sí, et molo?
Ets travestit? De dia i de nit!
Me l'endinyes? Si l'ull em guinyes ;).

Ets normal? Tal com cal!
Ets hetero? M'hi considero!
Tragues mon semén? Immediatament!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada