30 de setembre del 2013

Aquesta Nit (noia)

aquesta nit serà infame,
no seré qui't la mama.

aquesta nit serà un fracàs,
el cul no'm petaràs.

aquesta nit serà molt mala,
no'm posràs la cigala.

aquesta nit serà una merda,
no m'ompliràs l'esquerda.

aquesta nit serà infecte,
no't felaré l'objecte.

aquesta nit serà de pena,
no seré qui't la remena.

aquesta nit serà un fàstic,
no't podré posar el plàstic.

aquesta nit serà d'espant,
no't fré feliç follant.

aquesta nit serà un horror,
no'm'l petràs amb dolor.

aquesta nit serà ingrata,
no'm llepràs la patata.

aquesta nit serà horrenda,
no't trauré ni una prenda.

aquesta nit serà un malson,
no sràs qui pel cul em don.

aquesta nit serà aburrida,
no me'l petràs dormida.

aquesta nit serà un nyap,
no masturbaré el nap.

aquesta nit serà fatal,
no't menjaré el pardal.

aquesta nit serà incompleta,
no em tocaràs la teta.

aquesta nit serà un insult,
no em donaràs pel cul.

aquesta nit serà macabra,
no't netejaré el sabre.

aquesta nit serà un suplici,
no'm petràs l'orifici.

aquesta nit serà espantosa,
no'ts tragaré la cosa.

aquesta nit serà deserta,
no seràs qui'm l'inserta.

aquesta nit serà un trasbals,
no't tocré'ls genitals.

aquesta nit serà dement,
no't tragré l'instrument.

aquesta nit serà un fiasco,
no seré qui't la casco.

aquesta nit serà inhumana,
no't tragré la banana.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada