17 d’agost del 2013

Aquesta nit

aquesta nit serà genial
et donaré anal.

aquesta nit serà gloriosa
seré jo qui't li posa.

aquesta nit serà perfecte
et donaré pel recte.

aquesta nit serà rodona
penetraré ta xona.

aquesta nit serà infinita
s'em menjaràs la tita.

aquesta nit serà tant gran que
engoliràs ma tranca.

aquesta nit serà ben maca
et donaré pel caca.

aquesta nit serà molt folla
t'empassaràs ma polla.

aquesta nit serà important
et faré el forat gran.

aquesta nit serà absoluta
seràs la meva puta.

aquesta nit serà d'amor
t'el petaré amb dolor.

aquesta nit serà molt bella
xuparé ta mamella.

aquesta nit serà bonica
seré jo'l qui't li fica.

aquesta nit serà sagrada
tragràs ma lleterada.

aquesta nit serà insana,
tu seràs ma fulana.

aquesta nit serà de conte
seré jo qui et monta.

aquesta nit serà imponent
tragaràs mon semén.

aquesta nit serà la pera
et daré pel darrera.

aquesta nit serà la monda
t'l'endinyaré ben fonda.

aquesta nit serà ben xula
seré jo qui et copula.

aquesta nit serà sublim
se't correré al cim.

aquesta nit serà de cine
ompliré ta vagina.

aquesta nit serà de peli
seràs tu qui'm la feli.

aquesta nit serà com cal
t'enxufaré el pardal.

aquesta nit serà collonuda
tragràs ma correguda.

(explicació)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada