25 de gener del 2013

Cada dia

Cada dia al dematí,
em masturbo i faig pipí.
Quasi sempre a la vegada,
trec orina i lleterada.

Cada dia al dematí,
me la pelo i faig pipí.
Sovint de la polla ferma,
surt pixera i surt experma.

Cada dia al dematí,
me la toco i faig pipí.
Hi ha cops que al mateix moment,
trec pixum i molt semén.


Cada dia al migdia,
m'apunto a alguna orgia.
Quan cal alguna m'ajuda
tragant-se ma correguda.

Cada dia al migdia,
participo en una orgia.
Mentrestant una'm la cata
poso els dits dins sa patata.

Cada dia al migdia,
gent i jo fem orgia.
Algun cop a tres putetes
follo, beso i toco metes.


Cada dia per la tarda,
et penetro amb ma narda.
Normalment en ta vagina
deixo semen i orina.

Cada dia per la tarda,
et peto el caca amb ma narda.
Freqüentment s'embrut mon tronc
quan per l'anus jo et donc.

Cada dia per la tarda,
t'endinyo fort amb ma narda.
Tot sovint el teu ojet
s'obre i hi entra el meu nap dret.


Cada dia per la nit,
me la mames dins el llit.
Hi ha molts cops que ma titola
és buidada dins ta gola.

Cada dia per la nit,
me la llepes dins el llit.
Et sols empassar la polla
talment com si fos carn d'olla.

Cada dia per la nit,
me la feles dins el llit.
Molts dies els meus pebrots
tragues com tragues calçots.


Cada dia de matinada,
cago i em faig masturbada.
Mentre va sortint la caca
ma mà ma tita matxaca.

Cada dia de matinada,
trec merda i lleterada.
Durant tota l'excrementa
trec correguda pudenta.

Cada dia de matinada,
faig palla i defecada.
A voltes quan me l'esmunyo,
trec alhora esperma i trunyo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada